Gyékényesi kalandok egy 11 éves gyermekhorgász tollából........(szóról-szóra javítás nélkül ahogy Ő írta )

Gyékényes tavát meglátva kirázott a hideg, hogy milyen szép helyre érkeztünk. Ahova mentünk apával, ott egy igazi vadregényes táj volt. Az Életérzés csapata már két napja ott volt, így könnyebben tudtuk, hogy milyen csalival érdemes horgászni. Mivel csak este érkeztünk meg apával, ezért Gyula bácsi még abban is segített, hogy bójákat helyezett el nekünk előre két jó helyen.

Alkonyat előtt már készenlétbe voltunk. Este még megbeszéltük, hogy milyen helyet találtunk, hova tettük le a szereléket, van-e ott hal, esetleg fogunk-e ott valamit. Miután este megbeszéltünk mindent, le is feküdtünk a sátrunkba aludni. Hajnali 4 órakor megvolt az első kapás. A csónakot elindítottuk és már ment is a derbi. A halat szerencsésen sikerült kifárasztanom, kihoztuk és lemérlegeltük. A mérleg kereken 8 kg-ot mutatott. Újrahúztuk a botot és visszamentünk a táborunkhoz. Aztán egy jó két órával később megint elhúzta a GLM Krillt. A csónakba pattanva ismét vízre szálltunk, megragadtam a botot és húzni kezdtem. Éreztem, hogy nagy hal lesz! Jó kis fárasztás volt, a végeredményt megérte! Egy gyönyörű 9 kg-os hal volt. Elérkezett a visszaengedés pillanata, majd ezután ismét újrahúztuk a botot. Nagyon örültem ennek a halnak, mert ha ilyen szép hallal indítom az évet, az a továbbiakban csak jót jelent. A statisztika eddig nagyon jó volt. Most már minden boton GLM Krill volt. Megreggeliztünk és beszélgettünk egy jót. 9 óra felé megint elhúzta a GLM Krillt. Beszálltunk a csónakba és elkezdtem fárasztani. A hal túl ficánka volt, mindig a mélybe tört, sajnos meglépett. Apa előkét cserélt, letettük a szereléket és mentünk is ki. Kiértünk, letettük a botot a helyére és a sátorba mentünk, mert az eső erősen szemerkélt. A sátorba apa begyújtotta a fűtést, hogy egy kicsit megszáradjon az átázott ruhám.

Alig voltunk bent és már újból el is húzta valami. Gyorsan beszálltunk a csónakba és az esőben elindultunk a hal felé. Egy jó kis fárasztás után ki is derült, hogy ez egy hatos tükrös. Délután még jött pár szép hal, de most azokról nem számolok be. Estére kicsit elfáradtunk és lefeküdtünk aludni. Alig hunytam le e szememet ismét elhúzta. A hal nagyon erős volt! Nem mérlegeltük le a halat, kiszabadítottuk a horgot és egyből visszaengedtük. Olyan 5-6 kg-os lehetett. Reggel 8 órakor is elhúzta még egy 6 kg-os kis tőponty.
Elkezdtünk lassan pakolni és vége is lett a gyékényesi pecának. Nagyon jól éreztem magamat. Ha segíthetek, akkor a tavaszi időszakban vigyenek magukkal mindenképpen GLM Krillt! A GLM Krillt megtalálják a Sportcarpnál!